style="margin-top:40px;"

marți, 9 aprilie 2013

I LIKE COFFEE -COFFEE AS A JOY -<< TUESDAY COFFEE>>

Astazi, marti - 9 aprilie , m-am gindit ca daca tot imi place sa beau cafeaua de dimineata cu voi , sa va prezint cafeaua ca buna dispozitie. va voi invita sa bem o ceasca de cafea cu buna dispozitie si anume un banc: Today, Tuesday - April 9, I thought that if all I like to drink my morning coffee with you to present as a coffee mood. I invite you to grab a cup of coffee with a joke mood namely: Deci mai intii cafeaua si apoi bancul , sper sa va bine dispuna. Sa aveti o zi de Marti minunata ! So first the coffee and then bench, well I hope you have. BANCUL ZILEI : Blonda si cafeaua de dimineata: In fiecare dimineata, ea venea la cafenea, comanda un croissant cu cafea si frunzarea ziarele. Intr-o dimineata ea n-a mai aparut. La fel s-a intamplat si in dimineata urmatoare. Vazand ca blonda n-a aparut dupa doua zile la rand, proprietarul cafenelei a inceput sa se ingrijoreze, ca s-a intamplat ceva rau cu ea. In a patra zi, proprietarul a vazut-o traversand strada si intrans in barul "Cafe Cafe", vis-a vis de barul sau. El a dat fuga la ea si, jignit de moarte, a oprit-o si i-a spus cu o voce furioasa: - Stii ca am fost foarte ingrijorat pentru tine? Mi-era teama ca ceva rau ti s-a intamplat, iar acum se pare ca ma inseli cu cel mai mare concurent! Blonda, surprinsa, il priveste si-i zice: - Eu nu te insel, ti-am ramas credinciasa ... Doar ca am avut unele probleme dentare de rezolvat, iar medicul m-a sfatuit ca, timp de cateva zile, sa mananc pe partea cealalta. Have a wonderful Tuesday!