style="margin-top:40px;"

miercuri, 2 septembrie 2015

E toamna iar ...lyrics song Ovidiu Komornik ! It's autumn again ...!

E toamna iar .... Si-mi amintesc de ochii tai ce imi spuneau Ca doar pe mine ma iubesti Si crezi in mine Dar nu credeam ca vei uita Cind ai plecat mi-ai spus ceva Ca ma iubesti si te intorci la mine O frunza iar imi bate in geam Si spune ca nu ai venit Asa cum mi-ai promis atunci Cind ne-am despartit Refren E toamna iar .... Pling frunzele de dorul tau Pacat ca nu le vezi In fiecare noapte la tine ma gindesc E toamna iar .... Pling frunzele de dorul tau Si eu te astept sa vii Macar pentru o zi Sa-ti spun te iubesc II Printre frunzele ce cad Chipul tau parca-l zaresc As vrea sa pot sa il opresc Sa stea cu mine Regret si nu ma pot minti Tu stii cit te pot iubi Si cit imi e de greu acum fara tine O frunza iar imi bate in geam Si spune ca nu ai venit Dar eu inca te mai astept Poate ca ai ratacit Refren E toamna iar ... Pling frunzele de dorul tau Pacat ca nu le vezi In fiecare noapte la tine ma gindesc E toamna iar ... Pling frunzele de dorul tau Si eu te astept sa vii Macar pentru o zi Sa iti spun te iubesc Sa iti spun cit de mult te iubesc ! Versuri minunate ....cintec minunat cintat din suflet de Ovidiu Komornik ! It's autumn and