style="margin-top:40px;"
VALYS HANDMADE

HOBBY -PASIUNI : I like beautiful people created : Handmade, painting, photography, architecture, music, wonderful places in the world , food, garden!

duminică, 22 ianuarie 2017

The truth about yogurt ! food

Iaurtul este unul din cele mai vechi alimente din lume. Omul a consumat iaurt, practic dintotdeauna, iaurtul fiind un produs rezultat natural prin fermentarea laptelui. În prezent există zeci de variante ale iaurtului natural, dar toate au la bază procesul de fermetare şi acrire a laptelui. În prezent iaurtul este unul din cele mai consumate alimente, de la cel grecesc, la cele îngheţate. Yogurt is one of the oldest foods in the world. Man ate yogurt, virtually always, yogurt is a natural by product of fermentation of milk. Currently there are dozens of variants of natural yogurt, but all are based on the fermetare and souring milk. Currently yogurt is one of the most consumed food from the Greek to the ice. Iaurtul este una din cele mai sănătoase şi mai utile surse de calciu. În 150 de grame de iaurt este între 20 şi 30 la sută din aportul zilnic recomandat de calciu, la care se adaugă proteine, vitamine şi o sursă de bacterii benefice pentru flora intestinală cunoscute sub numele de probiotice. Iaurtul reduce riscului de osteoporoza şi conţine 20 la sută mai multe proteine decât laptele în acelaşi volum, cu un număr comparabil de calorii/per porţie. Yogurt is one of the healthiest and most useful sources of calcium. In 150 grams of yogurt is between 20 and 30 percent of the recommended daily intake of calcium, which is added to protein, vitamins and a source of bacteria to the intestinal bacteria known as probiotics. Yogurt reduces the risk of osteoporosis and contains 20 percent more protein than milk in the same volume, with a similar number of calories / per portion. Probioticele împreună cu calciul din iaurt, ajută la menţinerea unui colon sănătos, iar consumul constant de iaurt reduce riscul de cancer de colon. Iaurtul stimulează imunitatea şi acidul gasite susţinând procesele de digestie şi absorbţie a nutrienţilor. Probiotics in yogurt with calcium, helps maintain a healthy colon and constant consumption of yogurt reduces the risk of colon cancer. Yogurt boosts immunity and found claiming acid digestion processes and absorption of nutrients. Iaurtul este incredibil de versatil astfel că se pretează a fi consumat în fel şi chip în zeci de combinaţii. Poate fi combinat cu fructe şi cereale, este o variantă mai puţin calorică pentru smântână, este ideal în creme şi aluaturi, în supe şi ciorbe, alaturi de legume la cuptor, se combină foarte bine cu verdeţurile şi seminţele crude, este perfect cu miere de albine şi este baza pentru diferite băuturi foarte gustoase, răcoritoare şi săntoase. Practic iaurtul nu are voie să-ţi lipsească din casă, fiinn bun oricând, în orice! Yogurt is incredibly versatile so it is suitable to be used in many ways in dozens of combinations. Can be combined with fruits and grains, is a variation less heat for cream, ideal creams and doughs, soups and broths, with vegetables from oven, combine well with herbs and seeds raw, it is perfect with honey bees and is the basis for various drinks very tasty, soft and Santi. Basically yogurt may not gonna miss the house, beings always good in anything! Esti aiciAcasa > Sanatate > Nutritie > Adevarul despre iaurt Adevarul despre iaurt NUTRITIE by Otilia Ignat - 20/01/2017 Iaurtul este unul din cele mai vechi alimente din lume. Omul a consumat iaurt, practic dintotdeauna, iaurtul fiind un produs rezultat natural prin fermentarea laptelui. În prezent există zeci de variante ale iaurtului natural, dar toate au la bază procesul de fermetare şi acrire a laptelui. În prezent iaurtul este unul din cele mai consumate alimente, de la cel grecesc, la cele îngheţate. Iaurtul este una din cele mai sănătoase şi mai utile surse de calciu. În 150 de grame de iaurt este între 20 şi 30 la sută din aportul zilnic recomandat de calciu, la care se adaugă proteine, vitamine şi o sursă de bacterii benefice pentru flora intestinală cunoscute sub numele de probiotice. Iaurtul reduce riscului de osteoporoza şi conţine 20 la sută mai multe proteine decât laptele în acelaşi volum, cu un număr comparabil de calorii/per porţie. Gustari sanatoase cu putine calorii Probioticele împreună cu calciul din iaurt, ajută la menţinerea unui colon sănătos, iar consumul constant de iaurt reduce riscul de cancer de colon. Iaurtul stimulează imunitatea şi acidul gasite susţinând procesele de digestie şi absorbţie a nutrienţilor. Iaurtul este incredibil de versatil astfel că se pretează a fi consumat în fel şi chip în zeci de combinaţii. Poate fi combinat cu fructe şi cereale, este o variantă mai puţin calorică pentru smântână, este ideal în creme şi aluaturi, în supe şi ciorbe, alaturi de legume la cuptor, se combină foarte bine cu verdeţurile şi seminţele crude, este perfect cu miere de albine şi este baza pentru diferite băuturi foarte gustoase, răcoritoare şi săntoase. Practic iaurtul nu are voie să-ţi lipsească din casă, fiinn bun oricând, în orice! Iaurtul grecesc este considerat iaurtul ideal şi este o alegere înţeleaptă în orice dietă. Are o cantiate foarte mare de proteine, foarte puţin carbohidraţi, este cremos şi foarte plăcut la gust. Este ideal în combinaţii cu fructe şi aluaturi pufoase şi uşoare fără grăsimi pentru deserturi simple şi sănătoase. Yogurt Greek yogurt is considered ideal and is a wise choice in any diet. Has an amount high protein, very little carbohydrate, it is creamy and very palatable. It is ideal in combination with fruit and light yeast dough and fat-free desserts simple and healthy. Mai trebuie spus că se poate numi iaurt numai laptele fermentat care conţine culturi lactice vii. Dacă are adausuri de proteine, zahar şi coloranţi iaurtul nu mai este decât o copie fără valoare nutritivă a celui natural. It must say that it can only be called fermented milk yogurt containing live lactic cultures. If you have additions protein, sugar and colorings yogurt is nothing but a copy of the nutritional value without naturally. Alternative delicioase şi extrem de sănătoase pentru iaurt sunt chefirul care este un lapte acru bătut şi omogenizat, acesta fiind o sursă de probiotice chiar mai mare decât iaurtul clasic, natural. Alternative delicious and extremely healthy yogurt is sour milk kefir is a beaten and homogenized, which is a source of probiotics even more than yoghurt classic natural.